فریت بار به نروژ

ارسال بار به نروژ، روش‌های مختلفی دارد که معمولا، روش هوایی را به عنوان بهترین و سریع‌ترین روش ارسال در نظر می‌گیرند.

در ارسال بار به کشور نروژ، می‌توانید شرکت‌های حمل و نقل هوایی و دریایی یا ریلی را انتخاب کنید. طبیعی است که هزینه ارسال و فریت بار به نروژ با هر کدام، متفاوت از دیگری است.

معمولا برای فرستادن بار به میزان زیاد و بالای 500 کیلوگرم، فریت بار دریایی بسیار به صرفه‌تر است اما باید زمان را هم در نظر گرفت.

فریت بار ریلی و هوایی، هر دو به زمان کمتری نیاز دارند و بعد از چند روز، بار مورد نظر در کشور نروژ خواهد بود.

مدارک لازم جهت فریت بار به نروژ

باید مدارک هویتی زیر را به مسئول مربوطه ارائه دهید. این مدارک را باید در فرودگاه ایران و یا به شرکت‌های حمل و نقل تحویل دهید. در نهایت، شما یک پته سبز یا بارنامه دریافت می‌کنید که باید آن را در فرودگاه نروژ یا انبار شرکت حمل و نقل، ارائه کنید و بار خود را تحویل بگیرید.

شرکت حمل و نقل بار، تمامی مراحل را به طور کامل از صفر تا صد برای شما انجام می‌دهد و شما نگرانی بابت فریت بار به نروژ، نخواهید داشت.

مراحل فریت بار به نروژ

کشور نروژ در قاره اروپا واقع شده است و در میان تمام کشورهای اروپایی، به دلیل اقتصاد پویا و امنیت، بسیار مهاجر پذیر است.. اگر میزان بار حمل شده توسط مسافران هواپیما، بالاتر از میزان تعیین شده در قانون باشد، اجازه حمل با خود را نخواهند داشت. تنها راه ارسال برای آنها، فریت بار نروژ است که در فرودگاه بین المللی امام خمینی و در قسمت فریت و بخش گمرک، به راحتی انجام می‌شود.
اگر هم کسی قصد ارسال بار به میزان بیشتر از 500 کیلوگرم به این کشور را داشته باشد، باید از طریق مسیر دریایی اقدام کند که در این صورت، باید یک کانتینر خصوصی اجاره کند یا بار خود را به صورت مشترک، در کانتینرهای دیگر، بفرستد. هزینه حمل به این روش، بسیار به صرفه است.

one

در صورتی که حجم بار شما بسیار زیاد است، ( بالای 500 کیلوگرم ) ابتدا باید با یک شرکت حمل و نقل معتبر وارد گفتگو و مشاوره شوید.

two

قبل از ارسال بار به نروژ باید لیست بار خود را تهیه کنید و سپس بسته بندی انجام دهید. ( در صورتی که بار خود را به شرکت حمل و نقل بسپارید، بسته بندی توسط خود شرکت انجام می‌شود)
در این مرحله، بیمه نامه بین المللی رایگان برای بار شما صادر می‌گردد.

three

در این مرحله، شرکت حمل و نقل یا ایرلاین مورد نظر، اقدام به سمپاشی کردن بار می‌کند که مرحله بسیار مهمی است. به خصوص برای زمانی که قرار است بار شما در کانتینر قرار بگیرد و از طریق دریا ارسال شود.
همچنین، در این مرحله برای بارهایی که با هواپیما صادر می‌شود، گواهینامه بین المللی حمل محموله هوایی، صادر می‌گردد.

four

در این مرحله انجام تشریفات گمرکی و اداری انجام میشود سپس بار به گمرک یا فرودگاه رسال میشود و در نهایت تحویل بار به هواپیمایی یا باربری زمینی و دریایی میشود.

هزینه فریت بار به نروژ

یکی از مهم‌ترین مواردی که برای فریت بار نروژ باید در نظر گرفت، هزینه انجام این کار است. هزینه، بحث بسیار مهمی است.

گاهی ارزش مادی یک محموله کم است اما ارزش معنوی آن، بالا می‌باشد. در چنین مواردی، باید بهترین راه را انتخاب کرد و زیاد در مورد هزینه ارسال، حساس نشد.

عواملی همچون وزن کالا، مقدار و حجم اشغال شده، ابعاد، شرکت حمل و نقل، روش ارسال و عوامل دیگری از این دست، در تعیین هزینه فریت بار نروژ، بسیار موثر هستند.

هزینه فریت بار به نروژ

یکی از مهم‌ترین مواردی که برای فریت بار نروژ باید در نظر گرفت، هزینه انجام این کار است. هزینه، بحث بسیار مهمی است.

گاهی ارزش مادی یک محموله کم است اما ارزش معنوی آن، بالا می‌باشد. در چنین مواردی، باید بهترین راه را انتخاب کرد و زیاد در مورد هزینه ارسال، حساس نشد.

عواملی همچون وزن کالا، مقدار و حجم اشغال شده، ابعاد، شرکت حمل و نقل، روش ارسال و عوامل دیگری از این دست، در تعیین هزینه فریت بار نروژ، بسیار موثر هستند.

چرا برای فریت بار کارگو پارس را انتخاب کنیم؟

ارسال سریع بار
دو تا سه روزه

انجام صفر تا صد مراحل توسط کارشناسان

تجربه ی بالا در ارسال بار به تمامی نقاط

پشتیبانی حرفه‌ایی
در طول هفته

نحوه دریافت بار فریت شده در نروژ

هر موقع در فرودگاه بین المللی امام خمینی، مراحل فریت بار به اتمام رسید و یا شرکت حمل و نقل، از شما بار مربوطه را دریافت کرد، اقدام به ارسال آن به سمت نروژ خواهد کرد. حالا این ارسال فریت بار، می‌تواند به شکل هوایی یا از طریق دریا و کشتی باشد. در برخی از موارد نیز، ارسال از خطوط ریلی هم امکان پذیر است. کشور نروژ، یکی از کشورهای قاره اروپاست و دسترسی خطوط ریلی از ایران به این کشور، در دسترس است.

وقتی فریت بار نروژ انجام شد و بار در کشور نروژ به شرکت مربوطه و انبار، تحویل داده شد، شما باید برای گرفتن بار، به انبار فرودگاه یا گمرک مراجعه کنید. وقتی پته سبز یا بارنامه به شما در کشور ایران تحویل داده می‌شود، حکم یک رسید را برای شما دارد. شما می‌توانید طبق مشخصات پاسپورت و هویتی خود، به انبار مرد نظر مراجعه کنید و بار را تحویل بگیرید.

برای دریافت بار به رسید و بارنامه و مدارک هویتی خود، نیازمند هستید. اگر شما شهروند رسمی یا تبعه کشور نروژ باشید، بدون هیچ گونه تشریفات گمرکی، می‌توانید وسایل شخصی خود را دریافت کنید اما در بعضی از کشورها مانند کانادا در صورت ارسال بار به کانادا لازم است برای تحویل آن مدارک لازم شامل مدارک مربوط به مالیات، اظهارنامه و صورتحساب را نیز همراه داشته باشید. اما در صورتی که مسافر باشید، باید تشریفات گمرکی را طی کنید و حق گمرک را پرداخت کنید. دقیقا مانند زمانی که یک نفر، محصولات فیزیکی به یک کشور صادر می‌کند.

چه کالاهای به صورت فریت بار به نروژ ارسال می‌شوند؟

برای ارسال بار به نروژ، شما می‌توانید هر آنچه که با مقررات داخلی این کشور در تضاد نباشد، به این کشور وارد کنید. وسایلی اعم از لباس و کتاب و وسایل شخصی، مبلمان و چوب و صندلی و . . . که از ملزومات معمولی در یک خانه به حساب می‌آیند را می‌توانید از طریق فریت بار به نروژ ارسال کنید.

اگر قصد مهاجرت و ماندن در این کشور را دارید و اقامت شما انجام شده است، می‌توانید مبلمان، تخت، کمد و لباس‌های شخصی، میز ناهار خوری یا حتی پیانو و هر وسیله دیگر که مد نظر شماست را به راحتی ارسال کنید. اما باید از طریق یک روش بسیار مطمئن و با صرفه، این کار صورت بگیرد.

شما نمی‌توانید به کشور نروژ، انواع سلاح گرم و سرد را ارسال کنید. ارسال هرگونه سلاح و تجهیزات نظامی و خطرناک، جرم محسوب می‌شود و جلوی ارسال آن، گرفته خواهد شد. با هواپیما یا قطار و کشتی هم، فرقی نمی‌کند. تمامی بارها چک می‌شوند و سپس بارنامه صادر می‌شود.

پیش از ارسال و فریت بار نروژ، تمامی بار شما اعم از وسایل شخصی و غیر شخصی،کنترل می‌شوند که وسایل خطرناک مانند الکل، مشروبات الکلی، عطر و ادکلن، ظروف حاوی مواد خطرناک و آتش زا و یا اشیاء قیمتی نباشد.

شما نمی‌توانید پول و سکه و طلا یا اشیاء قیمتی و عتیقه جات به نروژ ارسال کنید. اگر در حد حلقه و انگشتر یا گوشواره باشد، باید با خود به عنوان وسیله شخصی حمل کنید و نیازی به فریت بار نروژ ندارید.