حمل بار دریایی

یکی از متداول‌ترین روش‌های قانونی برای ارسال بار به برخی از کشورها حمل بار به صورت دریایی است. 

اطلاعات لازم برای ارسال بار با حمل و نقل دریایی

 

با ارائه این مدارک به شرکت حمل و نقل کارگو  به راحتی در اسرع وقت می‌توانید محموله خود را از ایران  ارسال نمایید.

مراحل حمل دریایی کالا

در صورتی که برای ارسال بار  شرکت حمل و نقل کارگو را انتخاب کنید مراحل ارسال بار به شکل زیر توسط این شرکت انجام خواهد شد.

گاهی اوقات ارسال برخی از بارها به مجوز نیاز دارد؛ به همین علت برای جا‌به‌جایی چنین بارهایی پیش از هرگونه اقدامی از محدودیت‌های موجود در کشور مقصد مطلع شوید. در صورت دریافت مجوز می‌توانید به راحتی بار را به صورت حمل و نقل دریایی ارسال کنید. 

one

بسته بندی تخصصی و اصولی

two

در مرحله دوم ارسال محموله

three

ارائه و تکمیل مدارک مربوطه

four

ارسال بار

هزینه حمل و نقل دریایی

به طور کلی هزینه حمل و نقل دریایی بسیار ارزان‌تر از سایر روش‌های مرسوم می‌باشد. پارامترهای مختلفی در تعیین قیمت نهایی هزینه فریت بار دخیل هستند. هزینه حمل دریایی بار از ایران، بر اساس محموله و وزن آن متغیر می‌باشد.

همچنین برخی از محموله‌ها باید با شرایط خاص و منحصر به فردی حمل شوند؛ بنابراین هزینه حمل و نقل دریایی چنین محموله‌هایی کمی بیشتر است. قیمت حمل و نقل دریایی بر اساس پارامترهای مختلفی نظیر: هزینه بسته بندی، هزینه بیمه، هزینه گمرکی، هزینه مالیات و عوارض، نوع کالا، مقدار کالا و حجم بسته تعیین می‌شود.

 

هزینه حمل و نقل دریایی

به طور کلی هزینه ارسال بار به آلمان بسیار ارزان‌تر از سایر روش‌های مرسوم می‌باشد. پارامترهای مختلفی در تعیین قیمت نهایی هزینه فریت بار دخیل هستند. هزینه فریت بار به آلمان از ایران، بر اساس محموله و وزن آن متغیر می‌باشد.

همچنین برخی از محموله‌ها باید با شرایط خاص و منحصر به فردی حمل شوند؛ بنابراین هزینه فریت بار چنین محموله‌هایی کمی بیشتر است. قیمت فریت بار بر اساس پارامترهای مختلفی نظیر: هزینه بسته بندی، هزینه بیمه، هزینه گمرکی، هزینه مالیات و عوارض، نوع کالا، مقدار کالا و حجم بسته تعیین می‌شود.

شما با در نظر گرفتن چنین عواملی می‌توانید هزینه فریت بار از ایران به آلمان را تخمین بزنید. شرایط پرداخت هزینه فریت بار نیز بسیار راحت و آسان می‌باشد؛ بنابراین شما در یک پروسه کوتاه مدت می‌توانید محموله خود را به آلمان ارسال کنید.

شرکت‌های هواپیمایی گوناگون نرخ متفاوتی را برای جا‌به‌جایی بار از این طریق در نظر می‌گیرند. شما با انتخاب بهترین شرکت می‌توانید بار خود را با کمترین هزینه و به صورت ایمن به آلمان ارسال کنید. همچنین بار فریت شده خود را در شهرهای مختلف: برلین، هامبورگ، مونیخ، اشتوتگارت، دورتموند، برمن و فرانکفورت می‌توانید تحویل بگیرید.

انواع روش حمل و نقل دریایی بار

چرا برای ارسال بار با کشتی کارگو پارس را انتخاب کنیم؟

ارسال سریع بار
دو تا سه روزه

انجام صفر تا صد مراحل توسط کارشناسان

تجربه ی بالا در ارسال بار به تمامی نقاط

پشتیبانی حرفه‌ایی
در طول هفته

چرا از حمل و نقل دریایی بار استفاده کنیم؟

شما از طریق حمل و نقل دریایی با بهترین هزینه می‌توانید محموله و بسته‌های مختلف خود را جا‌به‌جا کنید. هم اکنون امکان حمل و بار دریایی شده در کوتاه‌ترین زمان ممکن نیز امکان پذیر است.

برای دریافت محموله‌های تجاری باید کارت بازرگانی نیز به همراه داشته باشید. افرادی که تبعه آلمان هستند؛ باید کارت شناسایی خود را به همراه داشته‌ باشند.

شما با مراجعه به فرودگاه پروازهای خارجی در کشور آلمان و سپس ارائه بارنامه و کارت شناسایی می‌توانید بار فریت شده خود را دریافت کنید.

پس از صحت سنجی اطلاعات و مدارک توسط کادر بار تحویل فرد می‌شود. فرایند تحویل بار کاملا سریع می‌باشد؛ بنابراین شما با اتلاف وقت مواجه نخواهید شد. تمامی بارها در روزهای کاری بارگیری می‌شوند. پس از رسیدن بار به مقصد می‌توانید نسبت به دریافت آن در همان روز اقدام کنید.