پست سریع از آمریکا به ایران

در حال حاضر پست سریع از آمریکا به ایران با مشکلات و محدودیت‌های زیادی مواجه است. این مسئله ناشی از تحریم‌های آمریکا علیه ایران بوده که موجب شده ارسال مستقیم کالا و بسته‌های پستی بین این دو کشور با چالش‌های جدی روبرو شود.

با این حال، راه‌حل‌های جایگزینی برای غلبه بر این محدودیت‌ها وجود دارد. در این مورد، روش‌های مختلفی وجود دارند که امکان ارسال سریع کالاها و محصولات از آمریکا به ایران را فراهم می‌کنند.  کارگو پارس با استفاده از این راه حل ها توانسته مسیر کالاها از امریکا به ایران را هموار کند. شما برای راهنمایی بیشتر کلیک کنید.

مدت زمان ارسال بسته از آمریکا به ایران

معمولا ارسال بار از آمریکا به ایران به روش هوایی بین 7 تا 10 روز کاری طول می‌کشد. این مدت زمان به عوامل مختلفی بستگی دارد که عبارتند از:

one

مبدا و مقصد دقیق (از کدام شهر آمریکا به کدام شهر در ایران)

two

نوع خدمات پستی/باربری استفاده شده (سرویس استاندارد، فوری و غیره)

three

وضعیت گمرک و تشریفات ورود بار به ایران

four

شرایط آب و هوایی و ترافیک پروازها

در کل، این بازه زمانی کمتر از 7 نبوده و معمولا بیشتر از 10 روز کاری نیز طول نمی‌کشد.

هزینه ارسال بسته از آمریکا به ایران

هزینه پست از آمریکا به ایران به ایران به عوامل مختلفی بستگی دارد.

–اولین عامل، وزن و ابعاد بسته است. هر چه وزن و ابعاد بسته بیشتر باشد، هزینه ارسال هم افزایش پیدا می‌کند.

— همچنین نوع خدمات پستی یا باربری استفاده شده نیز در این مورد تاثیرگذار است. به طور مثال، استفاده از سرویس فوری و اولویت دار به جای سرویس استاندارد، هزینه را بالاتر می‌برد.

— عوامل دیگری مانند مبدا و مقصد دقیق، نوع بسته (سبک یا سنگین، شکننده و غیره) 

— شرایط خاص ارسال (نیاز به بیمه، سفارشی سازی و سایر موارد) نیز در تعیین هزینه نهایی موثر هستند. به طور کلی، بررسی و مقایسه چند گزینه پستی و باربری می‌تواند به یافتن بهترین انتخاب با هزینه مناسب کمک کند. 

هزینه ارسال بسته از آمریکا به ایران

 

هزینه ارسال بسته به ایران از آمریکا

هزینه پست از آمریکا به ایران به عوامل مختلفی بستگی دارد.

— اولین عامل، وزن و ابعاد بسته است. هر چه وزن و ابعاد بسته بیشتر باشد، هزینه ارسال هم افزایش پیدا می‌کند.

— همچنین نوع خدمات پستی یا باربری استفاده شده نیز در این مورد تاثیرگذار است. به طور مثال، استفاده از سرویس فوری و اولویت دار به جای سرویس استاندارد، هزینه را بالاتر می‌برد.

— عوامل دیگری مانند مبدا و مقصد دقیق، نوع بسته (سبک یا سنگین، شکننده و غیره).

— شرایط خاص ارسال (نیاز به بیمه، سفارشی سازی و سایر موارد) نیز در تعیین هزینه نهایی موثر هستند. به طور کلی، بررسی و مقایسه چند گزینه پستی و باربری می‌تواند به یافتن بهترین انتخاب با هزینه مناسب کمک کند.

هزینه ارسال بسته به ایران از آمریکا

روش‎‌های پست از آمریکا به ایران

این روش شامل ارسال بسته‌ها از آمریکا به کشورهای ثالث مانند امارات، ترکیه یا سایر کشورها و سپس انتقال آنها به ایران است. این مسیر غیرمستقیم امکان دور زدن تحریم‌های آمریکا علیه ایران را فراهم می‌کند.

برخی شرکت‌های باربری و پستی خصوصی، راه‌های جایگزینی برای ارسال کالا به ایران در اختیار دارند. این شرکت‌ها ممکن است بتوانند بسته‌ها را از آمریکا به ایران ارسال کنند.

سرویس‌های پستی بین‌المللی مانند FedEx، DHL و UPS گزینه‌های دیگری هستند که می‌توانند برای ارسال پست از آمریکا به ایران مورد استفاده قرار گیرند. شما همچنین می توانید برای فریت بار به آمریکا از سرویس های بین المللی استفاده کنید.

در برخی موارد ارسال بسته‌ها به ایران با همراه داشتن مسافران نیز امکان‌پذیر است. این افراد می‌توانند بسته‌ها را به صورت شخصی به ایران منتقل کنند. البته این روش برای بسته‌های پستی بسیار کوچک و جزئی کاربرد دارد و در اکثر موارد قابل استفاده نخواهد بود.

چرا برای ارسال بسته پستی از آمریکا به ایران کارگو پارس را انتخاب کنیم؟

تحویل سریع بار

ارسال سریع بار
دو تا سه روزه

انجام صفر تا صد توسط کارشناس کارگو پارس

انجام صفر تا صد مراحل توسط کارشناسان

تجربه ی بالا در ارسال بار

تجربه ی بالا در ارسال بار به تمامی نقاط

پشتیبانی حرفه ای بار

پشتیبانی حرفه‌ایی
در طول هفته

کالاهای ممنوعه وارداتی از آمریکا

آمریکا محدودیت‌هایی را بر روی صادرات برخی کالاها به ایران اعمال کرده است که این محدودیت‌ها عمدتا به دلایل امنیتی، سیاسی و قانونی وضع شده‌اند. این موارد شامل انواع سلاح‌ها، مهمات، تجهیزات و فناوری‌های نظامی بوده که نگرانی ایالات متحده به این دلیل است که این موارد برای اهداف نامناسب در ایران مورد استفاده قرار گیرند. همچنین حمل کالاهایی مانند دوربین‌های مخفی و تجهیزات جاسوسی نیز ممنوع هستند؛ زیرا می‌توانند به عنوان ابزار جاسوسی استفاده شوند. علاوه بر این، مواد منفجره و متفرقه مانند مواد شیمیایی و باروت نیز در لیست کالاهای ممنوعه قرار دارند تا از سو استفاده احتمالی از این مواد جلوگیری به عمل آید.

آمریکا همچنین محدودیت‌هایی را برای صادرات مواد مخدر و داروهای کنترل شده به ایران وضع کرده است. این تصمیم بر اساس نگرانی آمریکا از احتمال سو استفاده افراد از این مواد برای تولید و قاچاق مواد مخدر اتخاذ شده است. دولت آمریکا معتقد است که ممکن است ایران این مواد را برای اهداف نامشروع به کار گیرد و از این طریق وضعیت امنیتی در منطقه را تهدید کند.

در نهایت، برخی کالاهای که می‌توانند هم برای اهداف غیرنظامی و هم برای اهداف نظامی استفاده شوند نیز تحت محدودیت قرار دارند تا از سو استفاده احتمالی از آنها جلوگیری شود.

قبل از ارسال هر گونه کالا به ایران، افراد باید با مراجع ذیربط در آمریکا و ایران مشورت کنند تا از مجاز بودن ارسال آن اطمینان حاصل کنند. این محدودیت‌ها به منظور حفظ امنیت ملی و جلوگیری از استفاده نامناسب از این کالاها وضع شده‌اند.