ارسال بار از دبی به ایران

دبی، به‌واسطه وجود دریا یکی از شهرهای مهم اقتصادی برای واردات کالاهای اروپایی و آمریکایی محسوب می‌شود.

برای انتقال هر کالایی از دبی به ایران باید تمام مراحل قانونی آن را بگذرانید تا در خلال حمل بار به مشکل برنخورید. در این میان می‌توانید از افراد زبده‌ای که این امکان را برای شما تسهیل می‌کنند کمک بگیرید.

ارسال بار از دبی به ایران به دو صورت حمل هوایی و دریایی صورت میگیرد. جهت کسب اطلاعات بیشتر در مورد شرایط ارسال با کارشناسان کارگو پارس تماس بگیرید.

اطلاعات لازم برای حمل کالا از دبی به تهران

حمل هوایی بار از دبی

با ارائه این مدارک به شرکت حمل و نقل کارگو  به راحتی در اسرع وقت می‌توانید محموله خود را از دبی به ایران ارسال نمایید.

حمل هوایی بار از دبی به تهران

همان‌طور که در قسمت‌های مختلف اشاره کردیم، زمان انتقال بار از دبی به ایران توسط هواپیما بیشتر از یک تا دو روز به طول نمی‌انجامد. اما اگر قرار باشد که شما از راه دریایی برای حمل کالای خود اقدام نمایید، این زمان طولانی‌تر خواهد بود.

اگر محموله شما حساس به زمان است و باید سریع آن را دریافت کنید، استفاده از حمل هوایی مناسب‌تر است. اما اگر برای شما تفاوتی ندارد و نمی‌خواهید هزینه زیادی را صرف نمایید، استفاده از حمل دریایی نیز می‌تواند گزینه مناسبی برای شما باشد.

از طریق حمل کالا از دبی شما می‌توانید در زمان کمی به کالاهای خارجی دسترسی داشته باشید. 

حمل بار از دبی به ایران

هزینه ارسال بار از دبی به ایران

دغدغه هزینه حمل هوایی و دریایی کالا، همواره ذهن بسیاری از بازرگانان را به خود مشغول کرده است. محاسبه دقیق هزینه حمل بار از دبی به اطلاعات زیادی احتیاج دارد. ولی شما می‌توانید با درنظرگرفتن دسته‌ای از عوامل هزینه دقیق آن را به دست آورید. هزینه حمل هوایی بار از دبی به عوامل زیادی بستگی دارد. در درجه اول هر چه ارزش و قیمت کالا بیشتر باشد هزینه‌ای که برای حمل آن صرف می‌گردد بیشتر خواهد بود. وزن کالا نیز در هزینه پرداختی بسیار مؤثر است، به طبع هر چه وزن و حجم کالا زیاد باشد هزینه بیشتری را از شما دریافت می‌کنند. روش دریایی نسبت به روش زمینی از هزینه کمتری برخوردار است.

هزینه ارسال بار از دبی به ایران

هزینه ارسال بار از دبی به ایران

دغدغه هزینه حمل هوایی و دریایی کالا، همواره ذهن بسیاری از بازرگانان را به خود مشغول کرده است. محاسبه دقیق هزینه حمل بار از دبی به اطلاعات زیادی احتیاج دارد. ولی شما می‌توانید با درنظرگرفتن دسته‌ای از عوامل هزینه دقیق آن را به دست آورید.
هزینه حمل هوایی بار از دبی به عوامل زیادی بستگی دارد. در درجه اول هر چه ارزش و قیمت کالا بیشتر باشد هزینه‌ای که برای حمل آن صرف می‌گردد بیشتر خواهد بود. وزن کالا نیز در هزینه پرداختی بسیار مؤثر است، به طبع هر چه وزن و حجم کالا زیاد باشد هزینه بیشتری را از شما دریافت می‌کنند. روش دریایی نسبت به روش زمینی از هزینه کمتری برخوردار است.

چرا برای حمل کالا از دبی به ایران کارگو پارس را انتخاب کنیم؟

ارسال سریع بار
دو تا سه روزه

انجام صفر تا صد مراحل توسط کارشناسان

تجربه ی بالا در ارسال بار به تمامی نقاط

پشتیبانی حرفه‌ایی
در طول هفته

ارسال بار از دبی به ایران

— روش هوایی

همان‌طور که گفته شد دبی به دلیل وجود دریا دارای موقعیت بی‌نظیر اقتصادی است؛ بنابراین حمل بار از دبی به تهران از طریق هوایی و دریایی صورت می‌پذیرد. حمل هوایی بار از دبی به تهران به این طریق است که بار از دبی به داخل هواپیما حمل می‌شود و در ایران تحویل داده می‌شود. اما روش دریایی، معمولاً بین دو شهر که در میان آن‌ها دریا وجود دارد صورت می‌پذیرد.

کالاهایی که از دبی به روش هوایی حمل می‌شوند در فرودگاه امام تهران تحویل گرفته می‌شوند. اگر چه هزینه ارسال کالا از دبی به ایران به روش هوایی بالاست اما این روش بین تجار بسیار مرسوم می‌باشد و مزایای زیادی دارد. از مهم‌ترین آن می‌توان به، ارسال بسته از دبی به ایران و ارسال سریع بار و امکان تحویل سریع کالا اشاره کرد.

معمولاً ارسال بار هوایی از دبی به تهران حدود یک تا دو روز از فرودگاه دبی به فرودگاه امام به طول می‌انجامد؛ بنابراین اگر عجله دارید که بار خود را خیلی سریع تحویل بگیرید و یا اینکه بار شما به‌گونه‌ای است که امکان فساد دارد، روش هوایی می‌تواند بهترین گزینه برای شما باشد.

همچنین حمل هوایی امنیت کالای شما را به میزان بیشتری نسبت به حمل دریایی حفظ می‌کند. این روش در کنار همه مزایایی که دارد دارای معایبی نیز می‌باشد. مثلاً روش هوایی برای فرد هزینه زیادی دارد و اگر شما قادر به پرداخت این هزینه نمی‌باشید بهتر است این روش را انتخاب نکنید.

 

— روش دریایی

روش دریایی نیز مانند روش هوایی دارای مزایا و معایبی است. روش دریایی نسبت به روش هوایی از هزینه کمتری برخوردار است؛ بنابراین اگر شما قادر به پرداخت هزینه هوایی نمی‌باشید، روش دریایی بهترین گزینه برای شما است.

شما می‌توانید وزن و حجم زیادی از کالا را با روش دریایی حمل کنید. در این روش کالاها در کانتینرهای ۲۰ و ۴۰ فوتی قرار می‌گیرند. این روش برای حمل کالاهای بزرگ بسیار مناسب می‌باشد و امکان حمل خورده بار در این روش وجود ندارد.

طولانی‌بودن زمان تحویل بار نیز یکی از معایب این روش است. همچنین اگر اوضاع جوی مناسب نباشد ممکن است بار شما آسیب ببیند؛ بنابراین حتماً باید قبل از سفر، بار را بیمه کنید.